Vi anbefaler at du alltid bruker siste versjon av nettleseren din.
logo Sykehusapotek Nord
En person i hvit arbeidstøy

Vi utvider stadig våre tjenester og søker ofte etter nye kollegaer som brenner litt ekstra for farmasifaget.

Har du lyst på ny jobb?

I Sykehusapotek Nord har vi stort fokus på kompetanseutvikling hos våre ansatte. Dette er viktig for at vi skal kunne tilby gode farmasifaglige tjenester til sykehusene og våre apotekkunder. Hos oss samarbeider blant annet apotekteknikere, farmasøyter, sykepleiere og merkantilt personell for å yte best mulig tjenester og service til våre kunder.

Her finner du våre ledige stillinger

Webcruiter
En mann i hvit labfrakk

Dette er noen av yrkesgruppene som jobber hos oss:

Har mastergrad i farmasi, som er en femårig universitetsutdanning. Provisorfarmasøyten har ekspedisjonsrett, dvs. har selvstendig rett til å ekspedere legemidler etter resept og rekvisisjon.

Har bachelorgrad i farmasi, dvs. treårig høyskoleutdanning. Også reseptarfarmasøyten har ekspedisjonsrett.

Har ikke ekspedisjonsrett, men har likevel viktige oppgaver i forbindelse med service- og kundekontakt, informasjon til publikum, varebehandling og kontorarbeid. Apotekteknikerutdanningen er en utdanning i videregående skole innenfor studieretning for helse- og sosialfag.

Sist oppdatert 26.05.2023